فوتبالیست با هیچ کس تعارف ندارد
نوشته شده توسط : فرزادصمدزاده

سالهاست که نبود نشریه ای ورزشی در شهر تبریز و خطه آذربایجان همه علاقمندان را رنج می داد و همگان آرزو داشتیم که بتوانیم اخبار ورزشی این منطقه را بدون غرض و دنبال اهداف خاص و تمایلات قرمز و آبی پایتخت به مردم فهیم و با شعور آذربایجان برسانیم.

 خدای را صد هزار مرتبه شکر که با همت افراد مشتاق و در حقیقت عاشق، توانستیم این مهم را به انجام برسانیم و هم رکاب اشخاصی شویم که در این راه جز عشق مردم و ورزش چیز دیگری را دنبال نمی کنند.

هفته نامه فوتبالیست همانطور که انتظار می رفت در همین پنج شماره اول توانست جایگاه خود را بعنوان یک نشریه تاثیرگذار و قابل اعتنا در میان مردم ورزش دوست آذربایجان و مشتاقان سراسرکشور باز کرده وبه اندازه وسع خود، خلع خبری ورزش آذربایجان را در سراسرکشور پوشش دهد.

اما در این راستا سیاست کلی نشریه همانطور که در شمارگان گذشته مشاهده شد نه مدح و ستایش بی مورد فرد یا افرادی خاص است و نه تخریب و یا خدای ناکرده تضعیف یک فرد یا گروه خاص. نه از کسی خط می گیریم و نه به کسی اجازه می دهیم اندیشه کج در خصوص خط دهی به این نشریه به خود راه دهد چرا که آستین ها را بالا زده ایم و بدون چشم داشتی فقط و فقط به خاطر مردم خوب آذربایجان و ورزش آن گام به این میدان   گذاشته ایم و از هیچ کوششی برای نیل به هدف و آرمانمان فرو گذار نخواهیم بود.

اگر خدای ناکرده شاهد شکست و عدم موفقیت تیمهای ورزشی خود باشیم ضمن توجه به تمامی جوانب دلایل و علل آن را بررسی کرده و بدون کم و کاست به سمع مردم خوب این خطه خواهیم رساند. نباید احساس شود که در اینگونه موارد با اهمالکاری واحیانا گذشت سعی خواهیم کرد ضعفهای موجود رالاپوشانی کنیم و همینطور اگر شاهد بردهای غرورآفرین در هر موردی باشیم مطمئن باشید تا حد توان شیرینی این برد را در مزاج ورزشدوستان و خوانندگان خود بیشتر و بیشتر خواهیم کرد و مسببان این امر خیر را به مردم قدر شناس خودخواهیم شناساند.

شاید پرداخت بیشتر نشریه فوتبالیست به لیگ برتر و دو تیم تراکتورسازی و شهرداری به دیگر تیمهای دسته یک و همچنین رشته های ورزشی دیگر خوش نیاید و ایشان خواهان حضور خبرها و گزارشات بیش از پیش و غیر فوتبالی باشند. این نشریه ضمن احترام به تمامی رشته های ورزشی با توجه به علاقمندی بیشتر مردم به فوتبال، بر خود وظیفه می داند دیگر رشته های ورزشی را نیز از قلم نیانداخته و سهم کوچکی در شکوفایی رشته های گونانون ورزشی منطقه داشته باشد. پس هر کس می تواند در راه اطلاع رسانی دقیق و درست در این خصوص ما را یاری کند دستش را به گرمی می فشاریم و هر یک از هیئتهای ورزشی منطقه که دست دوستی به طرفمان دراز کنند صمیمانه به آغوش خواهیم کشید چراکه بر این اعتقاد هستیم که مظلومیت رشته های ورزشی غیر فوتبالی بسیار بیشتر از حد انتظار است و باید به آنها نیز بیش از پیش پرداخته گردد.

پس بعنوان یکی از خادمان کوچک این نشریه به تمامی متصدیان ورزشی استان و منطقه که زیر ذربین و نقد این نشریه قرار می گیرند توصیه می نمایم که با نظر به مطالب نشریه سعی در بالا بردن نقاط قوت و رفع نقاط ضعف نموده و اگر خدای ناکرده بخواهند با لاپوشانی ضعفهای خود، نگذارند مردم به این مسائل آگاهی یابند ما به خوبی بلد بوده و این کار را برای آنها انجام خواهیم داد و تمامی موارد را ریز و دشت بدون کم و کاست به سمع مردم خواهیم رساند چون با کسی تعارف نداریم پس اگر اهل پیشبرد اهداف عالیه ورزش نباشید هنگام مطالعه فوتبالیست همیشه یک استکان آب خنک را همراه داشته باشید و یا حق تا فوتبالیستی دیگربدرود.





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: