خبرچین معرکه گیر به هواداران تراکتور تحویل داده شد
نوشته شده توسط : فرزادصمدزاده

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی گفت: در یک حرکت فرهنگی کتاب خبرچین معرکه گیر بین هواداران تیم تراکتورسازی توضیع شد.

مهدی شیرازی فر افزود: کتاب خبر چین معرکه گیر به نوشته میر حسن محمودپور بعد از بازی با ملوان و فولاد گستر بین هواداران تراکتورسازی پخش شد.

وی تاکید کرد: بیشترین قشر هواداران تراکتورسازی را افرادی باسواد و فرهیخته تشکیل می دهند چرا که ما بارها و بارها شاهد فرهنگ بالای هواداران خود در ورزشگاه بوده ایم.

شیرازی فر ادامه داد: آقای محمودپور یکی از هواداران تراکتورسازی است که بدلیل علاقه وافر خود به تیم تراکتور  تصمیم گرفت 1300 نسخه از کتاب خود را که به چاپ سوم نیز رسیده بود را در یک حرکت فرهنگی بین هواداران پخش نماید.

وی با اشاره به سطح بالای فرهنگ هوادران تراکتورسازی تصریح کرد: هوادران تراکتور نه تنها در ایران که در بین هوادران سایر ملل دنیا نیز نمونه هستند آنها در بازیهای گذشته خود نشان داده اند که از منش بالایی برخوردارند و جان تازه ای به پیکره فوتبال کشور بخشیده اند.

شیرازی فر در ادامه اظهار داشت: سامانه پیامک« 10004444» هم اکنون فعال می باشد و هواداران می توانند با یک sms  به این شماره عضو کانون هواداران تراکتورسازی شده و از خدمات باشگاه در آینده نزدیک بهره مند گردند.

وی هدف اصلی باشگاه را ایجاد شور نشاط اجتماعی در بین تمامی اقشار جامعه اعلام کرد  و افزود: با درایت مدیرعامل محترم باشگاه بحمدالله این هدف تاکنون محقق گردیده و باشگاه در تلاش است با مساعدت مسئولین استان و با حرکتهای فرهنگی نقش بزرگی در این راستا ایفا نماید.





:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
گل محمد در تاریخ : 1394/2/22/2 - - گفته است :
زنده باد

/weblog/file/img/m.jpg
صمد در تاریخ : 1391/10/6/3 - - گفته است :


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: