تراکتور با جوانان و امیدهای خود به مصاف فولاد گستر می رود
نوشته شده توسط : فرزادصمدزاده

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در اولین گام از جام حذفی باشگاههای کشور با ترکیبی از رده سنی جوانان و امیدها مقابل تیم فوتبال فولاد گستر صف آرایی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز، باشگاه تراکتورسازی در نظر دارد در راستای پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان برای سالهای آتی به جوانان بها داده و آنها را در یک دیدار رسمی و سخت به مصاف فولاد گستر تبریز بفرستد.

این گزارش می افزاید: با توجه به اهمیت بسیار زیاد جام حذفی برای باشگاه در سایه اعتمادی که به جوانان خود دارد می خواهد با یک تیر دونشان بزند.

از طرفی ارزش دادن به جوانان و پشتوانه سازی برای سالهای آینده باشگاه از مهمترین اهداف تراکتور است که خود به نوعی یک پیروزی محسوب می شود و مدیر عامل باشگاه بر این عقیده است با بها دان به جوانان ضرر نخواهد کرد و با انگیزه بالایی که در جونان وجود دارد امید می رود دراین دیدار نیز پیروز از میدان خارج شوند.

از طرفی دیگرجوانان باشگاه از اعتمادی که شخص مدیرعامل برای آنها قائل شده است بسیار خوشحال هستند و با روحیه ای مضائفی که دارند می خواهند با یک بازی خوب و زیبا و با پیروزی در این دیدارجواب اعتماد ناصرشفق را بدهند.  

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریزساعت 14:30 روز سه شنبه 20/11/88 و در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف فولادگستر خواهد رفت.





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: