کمالوند: از هواداران به خاطر شکست، عذرخواهي مي کنم
نوشته شده توسط : فرزادصمدزاده

"فراز کمالوند" پس از قبول شکست مقابل تيم سايپا، در مصاحبه مطبوعاتي در جمع خبرنگاران، افزود: تماشاگران همه چيز تراکتورسازي هستند و اين شکست را جبران خواهيم کرد.

وي اضافه کرد: کاري که تماشاگران پس از اتمام بازي کردند در تمام دنيا کم سابقه است و قول مي دهم در بازي هاي بعدي، اين لطف تماشاگران را جبران نمايم.
کمالوند در مورد بازي اظهار داشت: نبود يار همطراز در تيم و فاصله کم بين ديدارهاي هفته نهم و دهم، مشکلاتي را در اين ديدار براي تيم ايجاد کرد.
وي خاطر نشان کرد: دراين ديدار به دليل نبودن يار همطراز در تيم، از مهرداد پولادي که مصدوم بود نيز در دقايق پاياني استفاده کرديم که شايد بتواند با استفاده از تجربه خود، نتيجه بازي را تغيير دهد.
کمالوند در خصوص داروي بازي ، افزود: داوري اين ديدار اشتباهات کمي داشت اما در ديدارهاي قبلي ، اشتباهات داوري حداقل هشت امتياز از تيم ما را گرفته است.
وي با اعلام اينکه هواداران خيالشان از بابت ماندن تراکتورسازي در گردونه رقابت هاي ليگ برتر، راحت باشد، اضافه کرد: ما درليگ برتر به دنبال کسب جايگاه خوب هستيم و در مورد بازيکنان خارجي تيم نيز به غير از "پيمنتا" از هيچکدام راضي نيستم و بايد فکري اساسي در مورد آنها بکنم.
وي در پايان اظهار داشت: اگر خواهان اين هستيم که تيم در کورس قهرماني حضور يابد بايد ۲۰ بازيکن همطراز جذب تيم شود.

ديدار تيم هاي تراکتورسازي تبريز و سايپا کرج از هفته دهم رقابت هاي ليگ برتر، با نتيجه دو بر يک به نفع سايپا خاتمه يافت.

 گفتني است تماشاگران حاضر در ورزشگاه يادگار امام ره تبريز پس از تمام شدن بازي و به رغم باخت تيم محبوبشان، به مدت دو دقيقه ايستاده تيم تراکتورسازي را تشويق کردند.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: