مایلی کهن: دست تک تک تماشاگران تبریزی را می بوسم
نوشته شده توسط : فرزادصمدزاده

سرمربی تیم فوتبال سایپا درمصاحبه مطبوعاتي در جمع خبرنگاران گفت: من دست تک تک تماشاگران تبریزی را می بوسم.

به گزارش سرخاب ،محمد مایلی کهن با اشاره به تشويق بي امان تماشاگران و هواداران تبريزي ، افزود: نظير اين تماشاگران در هيچ کجاي دنيا ديده نشده و با اينکه تيم شان باخت اما با تشويق بازيکنان ، مايه دلگرمي آنان شدند .

وی ادامه داد: اينگونه تماشاگران شايستگي توجه و تقدير شاياني بوده و ما با شناخت کامل از اين تماشاگران در تبريز حاضر شديم.
مایلی کهن خاطر نشان کرد: تشويق هاي تماشاگران تبريزي همگي متين ، منطقي و در چارچوب قانون بود و بايد فوتبال کشور را به اين سمت که تماشاگران تبريزي ان را باني آن مي باشند، هدايت کنيم.

سرمربی سایپا در مورد ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز، اظهار داشت: 12 سال قبل که براي انجام ديدار تيم ملي با کنيا به اين ورزشگاه آمده بودم ، ناتمام بود و اکنون با گذشت اين مدت طولاني، همچنان ناقص و ناتمام است.
وي افزود: بايد براي تکميل اين ورزشگاه ، پول تزريق شود تا امکان ه بهره برداري کامل از آن ميسرشده و تا همگان از فوتبال لذت ببرند.

مایلی کهن در خصوص تیم تراکتورسازی نیز افزود: تراکتورسازی تیم خوبی است و تا به خال هم دور از انتظار ظاهر شده است این تیم به اندازه کافی وقت برای ریکاوری نداشت

وي مشکل تراکتورسازي را جواني و کم تجربگي تيم عنوان کرد و افزود: از آنجاييکه تراکتورسازي دير چيده شده و نتوانسته آنچنانکه بايد يارگيري کند ، با مشکل نبود يار مواجه است.
مايلي کهن خاطر نشان کرد: اين تيم براي اينکه بتواند در رقابت ها حضوري قوي داشته باشد بايد چند بازيکن قوي جذب تيم کند.





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: