تماشاگران، فرهنگ و شعور آذربايجاني ها را ثابت كردند
نوشته شده توسط : فرزادصمدزاده

سرمربي سابق تيم فوتبال ماشين سازي تبريز با بيان اينكه من تراكتورسازي را دوست دارم، گفت: بر دو باخت  دو روي فوتبال است كه بايد انرا پذيرفت همچنانكه تماشاگران تبريزي اين موضوع را با تمام وجود خود حس كرده و حتي در پايان بازي اقدام به تشويق تراكتور كردند كه برايم بسيار لذت بخش و غرور آفرين بود.

غلامرضاباغ آبادي اضافه كرد: تماشاگران تبريزي همچون گذشته بار ديگر فرهنگ و شعور بالاي خود را در بازي با سايپا به نمايش گذاشتند .

مربي تبريزي تيم فوتبال سايپاي كرج گفت: من به خاطر هواداران تراكتور و احترام به آنها بر خلاف اغلب بازي هاي تيم سايپا ، لب خط نيامده و بر روي نيمكت بازي را مشاهده كردم.

وی تصريح كرد: تبريز و آذربايجان هميشه براي من عزيز است و احترام فرد فرد تماشاگران را نيز براي خودم وظيفه مي دانم چرا كه من هر چه دارم از لطف و محبت فوتبال دوستان تبريزي است.

وي با بيان اينكه از برد تيم سايپا مقابل تراكتورسازي خوشحال است، در عين حال تاكيد كرد: اين خوشحالي به هيچ عنوان نمي تواند همانند برد در برابر ساير تيم باشد چرا كه كسب سه امتياز در خانه حريف آنهم در زادگا خودم زياد خوشحال كننده نيست.

باغ آبادي اضافه كرد: امروز فوتبال حرفه اي شده و چون تمامي مسايل فني و كار با توپ تيم سايپا با من است طبيعتا" من نيز مي خواهم زحماتم را نتيجه بخش ببينم.

وي در خصوص بازي تيم هاي تراكتورسازي و سايپا ، گفت: اين بازي يكي از سخت ترين و مشكل ترين بازي هاي ما بود و در نيمه نخست و به ويژه در 20 دقيقه ابتدايي  به شدت تحت فشار بوديم كه با صبر و حوصله موفق شديم خود را از اين وضعيت بيرون آورده و كم كم بر بازي مسلط شويم.

باغ آبادي با بيان اينكه تيم سايپا در برابر تراكتور سعي داشت بازي را اداره كند، تصريح كرد: به همين خاطر بود كه ما بي گدار به آب نزديم و تنها از سه يا چهار حمله خود توانستيم دو بار دروازه تراكتور را باز كنيم و با كسب سه امتياز از تبريز برويم.

وي اضافه كرد: هم اكنون تمامي رقابت هاي ليگ برتر  سخت و دشوار شده و همه از نقاط ضعف و قوت ديگران كاملا" آگاه هستند چرا كه تمامي بازي ها توسط رقبا مورد آناليز قرار مي گيرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: