نوشته شده توسط : فرزادصمدزاده

بسیاری از شما با وب سایت های مختلفی که اقدام به ارائه سرگرمی و کلیپ های سرگرم کننده می کنند آشنا می باشید. این وب سایت ها در واقع به کاربران اجازه می دهند تا ارسال فایل های تصویری و کلیپ های کوتاه از اتفاقات مختلف زندگی ، ایت تصاویر را با دیگران به اشترک گذاری نمایند. همچنین با این عمل فضایی مجانی را به کاربران ارائه می دهند که فایل های تصویری خود را برای نمایش به دیگران در آن جا ارسال نمایند. از این وب سایت بسیاری از کاربران برای قرار دادن موزیک ویدئوها نیز استفاده می نمایند. شاید تا به حال برای شما نیز پیش آنده باشد که به دنبال یک کلیپ تصویری از خواننده ای مورد علاقه خودتان باشید و به صورت اتفاقی این کلیپ را در یکی از این وب سایت ها مشاهده نموده اید. وب سایت های مختلفی را از این دسته می توان نام برد که از مشهورترین ها در این زمینه می توان به YouTube, VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video و ... اشاره نمود. به دلیل گستردگی کلیپ های موجود در این وب سایت ها عملیات جستجو کاری بسیار مشکل می باشد. برای جستجو در این وب سایت های نرم افزارهایی را می توان یافت که به شما در این زمینه یاری می رسانند.

در این مطلب نرم افزار را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن قادر به جستجو در این وب سایت ها و ذخیره سازی کلیپ های دلخواه می باشید.

 

Videoraptor نام نرم افزاری می باشد که به شما این امکان را می دهد تا با جستجو در میان کلیپ های این وب سایت ها در زمانی کوتاه به بهترین نتیجه جستجو دست یابید. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا بر اساس نام کلیپ مورد نظر خود را در میان وب سایت های مختلف همچون YouTube, VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video, sevenload, Dailymotion و ... بیابید. این نرم افزار توسط کمپانی RS Audilas تولید شده است. همچنین به کمک این نرم افزار قادر به ذخیره سازی کلیپ ها در کامپیوتر خود می باشید و می توانید در زمانی که به اینترنت متصل نیستید نیز تصاویر کلیپ ها را تماشا کنید.
 

  دانلود کنید نسخه 1.67 را با حجم 10.84 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )
  تصویری از محیط نرم افزار





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: